HOI!

Hallo beste mensen, niet-mensen en jij!

Ik ben Torca, een 14 jarige jongen die een beetje intelligentie bevat (Dat schijnt, ik weet het ook niet). IK zit in 3VWO en heb de dringende behoefte om een blog te maken. dus tja, here goes nothing! deze blog is gewoon om dingen va me af te schrijven, aangezien ik erg van typen en schrijven hou. de ene keer zal het gaan over kaasschnitzels, de andere keer over bonkitoaapjes. op het moment van schrijven lig ik lekker in mijn warme bedje, onder 3 kilo dekens, en luister ik naar mijn favoriete youtuber die aan het falen is. dat is de leef. maar tja, als je vwo doet dan verwachten mensen soms ook dingen van je. zoals huiswerk. en dingen.niet leuk, maar het moet toch gebeuren. en dan ben je 7-8 uur kwijt aan school… maar natuurlijk kan ik ook nog andere dingen. ik hou erg van lezen, schrijven en vind het leuk om films te kijken. maar tja, dat ben ik, maar hoe zit het met jullie? laat vooral wat weten over deze blog en ook over jezelf!

Leave a Reply

